Vejledning til Foreningsliv

Sådan skriver foreningerne til LandbrugsAvisen

Formål og indhold
Hensigten med arrangementerne og navnenyt er at give et bredt og interessant billede af aktiviteterne i foreningerne. Det er ikke her, vi skal have debatterne, men til gengæld vil vi gerne have omtaler af arrangementer som interne møder, udadvendte aktiviteter og sociale arrangementer.
Mærkedage i form af fødselsdage, jubilæer mv. indtastes under menuen til venstre i ”Nyt navn”.

Debatindlæg henvises til debat@landbrugsavisen.dk eller til vores debatforum: http://landbrugsavisen.dk/forums/debat-meninger

Længder
Omtale af arrangementer (dyrskue, udstilling, debat, kurser, møder o. lign.): 500 anslag.

Navne (fødselsdage, jubilæer mv.): 90 ord, svarende til 800 anslag.

Deadlines
Alle artikler, der skal i LandbrugsAvisen, skal være afleveret hos os senest mandag kl. 12.00 for at komme i avisen den følgende fredag. Af praktiske grunde har vi ikke mulighed for at dispensere fra denne regel. Ved helligdage som påske, pinse, St. Bededag og jul bliver deadline rykket frem.

Billeder
Billeder skal være af fil-typen: jpg. Størrelse: minimum 150 dpi. Du kan tilføje en billedtekst, når du uploader billeder til en artikel.

Hotline
Oplever du problemer, eller har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til navne@landbrugsavisen.dk eller ringe på telefon 33 39 47 00.

LandbrugsMedierne 10. oktober 2023